SälenSkistar

SkiStar lancerer nye digitale platforme

Svenske SkiStar er Skandinaviens største udbydere af skianlæg med markante destinationer som Sälen og Åre i Sverige samt Hemsedal og Trysil i Norge i portofølgen.

Seneste tiltag fra SkiStar er en udvikling af virksomhedens digitale platforme med en række tiltage, der skal gøre det lettere for kunden at finde information og booke, uanset om det sker fra en computer, Ipad eller mobil.

“Vi vil gøre planlægningen af skiferien så nem som muligt for vores kunder, lige fra at finde information, blive inspireret til at booke feriebolig, til at hente sit SkiPass. Samtidig vil vi give vores kunder information under deres skiferie. Ved at udvikle MySkiStar som gæstens digitale guide, håber vi at kunne gøre det nemt for vores gæster at tilgå al information under besøget og få endnu mere ud af deres skiferie”, forklarer Mathias Lindström marketing- og salgsdirektør hos SkiStar.

Skistar.com findes på flere sprog deriblandt dansk og har årligt over 14 millioner besøg, og mere end 70 procent af gæsterne booker sin feriebolig online. På Skistar.com kan danskere betale i danske kroner. Flere nye funktioner er blevet udviklet, og Skistar.com har fået et nyt design og struktur, som nu lanceres. Som del af at lette kundens digitale rejse er også MySkiStar blev udviklet og er nu mere end bare end sjov app at bruge på skibakken. Nu dækker MySkiStar også information om alt hvad der sker på SkiStars skisportssteder, hvor appen og hjemmesiden skal gøre informationen under besøget mere tydelig og lettilgængelig. MySkiStar er også SkiStars medlemsklub med over 750 000 medlemmer.

“I udviklingen af vores digitale platforme har vores kunders ønsker været vigtige. For os er det en selvfølge, at både web og mobil skal have samme prioritet. På nuværende tidspunkt bruges hjemmesiden i stor udstrækning, når man planlægger og booker, mens det under ferien er mobilen i skijakken, som er dominerende”, afslutter Mathias Lindström.

SkiStar har på deres digitale platforme gjort det lettere at finde information, lavet en enklere bookingproces, har tilpasset platformen til smartphone og tilpasset til en række gæsters ønsker.